♥ OHBULAN! ♥

! ✿LYSSA FAIZUREEN✿ !

♥ Waiting For You ♥


Everyday I always waiting for you here, dalam kesunyian aku sering mendengar suaramu berkata-2 dan di dalam kegelapan aku sering melihat wajah mu yang menyinari ! Kegilaan apa yang menimpa aku kini, saat pertama kali mengenalimu aku begitu tidak serius untuk berteman denganmu tapi oleh kerana setiap hari ku sentiasa ada kamu akhirnya kita menjadi semakin rapat sehingga la masing-2 mula menyimpan perasaan yang sukar untuk kita luahkan ! Oleh kerna diriku tidak sanggup melihat dirimu jatuh ke hati orang lain lalu aku berani meluahkan perasaan hatiku padamu dan respon darimu mengejutkan ku yang sanggup menerima diriku seadanya ! Setiap hari kita sentiasa di buai mimpi indah, bila kita berjauhan aku tidak menyimpan curiga kerna aku punya kepercayaan yang besar padamu ! Hari berganti hari dan bulan mula bertukar sehingga tahun baru mula menjengah, kini kita jarang bersua kerna aku yang terlalu sibuk dengan dunia ku dan mula mengabaikanmu ! Kamu tidak pernah berkecil hati dengan ku dan sentiasa menanti aku setiap malam untuk berbicara denganmu, tapi kini kamu selalu menghilangkan dirimu dan bila aku tiada seperti kamu ingin mengubati rasa sunyimu dengan sahabat-2 mu yang sering mencemburui perhubungan kita ! Aku mula berasa takut sayang jikalau suatu hari nanti dirimu akan pergi meninggalkan aku, sekarang ini juga kamu mula mendiamkan dirimu dan tidak menghantar khabar buatku ! Biarpun begitu aku akan tetap sentiasa menunggu dan menanti khabar darimu dan percaya la aku tidak pernah menyediakan dasar penipuan untuk membina cinta kita di atas nya ! Always waiting for you my Baby Boo~




♥Cerita ini hanyalah rekaan semata-2, tiada kaitan sama yang hidup ataupun yang sedang koma




Kalau SUKA sila la LIKE okay !

No comments:

Post a Comment

♥ CHAT SINI ♥

CopyRight@Segala yang tercatat di atas adalah HAK MILIK KEKAL Miss Nonie